Från en annan tid

 
Här var han inte gammal, räkan till höger som råkar vara min farsa. Till vänster har vi hans polare som han seglade ihop med under en tid. Tills han åkte in på kåken, där han fick spendera många år för kokainsmuggling. 

Tiden är snart inne för min farsa att vända blad och börja på ett nytt kapitel. Då han efter många år i Europa ger sig av till andra sidan Atlanten igen. Senast idag, beskrev han för mig att "Dit jag ska, kan de ske olyckor. Jag vill att du ska känna till dina tillgångar till mitt arv om det händer något". Det kanske låter hemskt, men han klarar sig. Jag hoppas han kan fortsätta leverera en modernare version av "Från en annan tid"-albumet. Kanske med hjälp av instagram. 

Later.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0