Way out west= Fest?!

Har fått i uppdrag att lägga upp en outfit för Way Out West festivalen som faktiskt börjar idag! Den sista sommar-orgasmen. Tror det blir en riktigt jävla mäktig festival. Kanske den festival som sticker ut som den vassaste i sommar? Slut med pratande och återgå med alla blickar mot outfiten. Klassisk festivalklädd är man om man bär ett par Converse, det är liksom regel nr.1. Sen får man gärna bära ljusa slitna jeans eller jeans shorts! Skjorta? Ja flanell går utmärkt, helst ska den vara färglad! För att få till en lite rockig stil så bör man ha på sig ett par solbrillor. Mitt val blir enkelt. Har jag tagit med allt? Hmm saknas en sak bara, det är bira, bira ska vara huvudrätten på festival punkt. Får jag drömma mig bort lite så vill jag ha en kall Carlsberg på glasflaska. Men på grund av säkerhetskäl så krossas den drömmen snabbare än kvickt. Tält och lera brukar ingå i festivaler men vi går mot nya tider, tider då festivaler äger rum i stan.



A la bella arte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0