Brunt eller Blekt?


Jag hade egentligen tänkt att ställa en öppen fråga till våra kära läsare, en fråga som plågat mig länge nog. Jag har hört ett rykte om att Robin Klang skulle vara homosexuell, vilket inte stör mig ett dugg. För det kan han väll få va? Men här om dagen sprang jag på honom inne på NK och han verkade inte en vara en promille gay. Faktum är att han verkade vara en rätt manlig kille, bortsett från vad han hade på sig. Därför tänkte jag ställa frågan om det var någon läsare som har koll på Robins sexuella läggning. Dock tänker jag inte göra det, för Karl varnade mig att det kunde betraktas helt fel och vi skulle eventuellt få fler fiender än vänner. Karl har nämligen själv hamnat i en knivig situation då han frågat om en annan mans sexuella läggning.

Jag väljer därför att ändra hela inlägget till "Brunt eller Blekt?". Så vad tycker ni om Robin Klang? Är han Brun eller Blek? Som vanligt är Brunt bra och Blekt dåligt, se till att göra er röst hörd. 

Vill även passa på att säga att bilden på herr Klang är tagen från hans egna blogg(http://klang.freshnet.se/).

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: Benny

Han är ganska blek enligt mej...

2010-04-23 @ 18:00:38
Postat av: NERD

Ännu en random bloggare, blek..

2010-04-23 @ 18:08:48
Postat av: Pace.

Jag håller med er fashionlovers - Han är blek och han är en random bloggare. Låt oss se vad resten av våra trogna fashion-fantaster har att säga.

2010-04-23 @ 19:34:39
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Emanuel

blek hy och rätt allmänt blek också..

2010-04-23 @ 22:22:34
URL: http://dailyswex.blogspot.com/
Postat av: nejförfan

han ser ut som en liten alv, blek som fan också

2010-04-23 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0