Den oförutsägbare



Fredagen var kanon, vi grillade hamburgare och drack öl hemma hos Karl. Under kvällens gång diskuterade vi kvinnor. Det var ett jäkla tjat på James och hans inställning till mörkhyade damer. "Jag tycker mörkhyade damer kan vara ganska sexiga, det skulle vara coolt att ha varit med en sådan". Sa James.

Senare under kvällen tog vi en taxi till ett trevligt ställe där vi drack oss fulla tillsammans med en 34-årig dansk som fick gå under namnet "Mads", hela kvällen lång. Namnet är ganska billigt då vi fått de från "Kvarteret Skatan". Efter många timmars trevligheter så beger vi oss av, alla förutom "Mads" och James, det bestämmer sig för att gå vidare och ta en "farväl-öl" på någon pub.

På morgonen ser jag att jag fått ett sms av James där det står - "Hey, är hemma med en brud som spelar in musik med maskinen! Låter helt sjukt men jag tror inte att hon ljuger! Hon är sjukt skön! Fast jag är lite nojig eftersom att hon är lite brun i hyn! Ring mig imorgon! Puss och bajs!".

Later.

Pace


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast alla har sina egna åsikter, hur mode det är så finns det dom som inte tycker just det är snyggt, tror inte du tycker om exakt alla kläder etc. som är modernt, man kan behöver inte tycka att något är snyggt bara för att det är modernt. MVH

2010-04-18 @ 20:48:22
URL: http://avab.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror inte du förstog vad jag skrev, men men .. Ha en trevlig kväll !

2010-04-18 @ 21:23:10
URL: http://avab.blogg.se/
Postat av: emma svensson

härlig blogg !

2010-04-18 @ 22:05:12
URL: http://hejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0