James! Vem är du?!



Jag är det senaste tillskottet i Pacemakers, med tanke på att La Femme flyttar till Dubai på måndag och Maker har sällan tid att blogga på grund av ett krävande jobb, så tyckte Pace och Karl att det var läge att plocka fram esset ur rockärmen.

Jag är egentligen en rätt vanlig kille. Jag tycker om Bon Jovi, brudar och Captain Morgan. Faktum är att jag tycker om brudar jättemycket. Mitt favoritcitat är - "Gott öl har inte bråttom". Sen har jag också en förmåga att säga "What uuuuuuuuup?!" ganska ofta.

Stay black

 / James

Kommentarer
Postat av: A

Var har du köpt skjortan Mr James?

2010-04-02 @ 21:33:23
Postat av: Pace

Nu svarar jag på en fråga som är riktad mot James.



Den är köpt på Carlings och för 599 kr.

2010-04-03 @ 20:07:01
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: James

Förlåt men jag såg kommenraren och frågan nu! Men det Pace säger stämmer!



2010-04-04 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0