Nytt Inköp



Trots att det är aningen mer fashion att inte ha koll på något, samt inte passa tider! Så kunde jag inte undgå att köpa en kalender. Däremot kan man se en glimt fashion i designen, inte nog med det! Nyckeln till framgång kan mycket väl ligga i kalendern. Ta en dag som denna som exempel - familjen Pacemakers ska äta middag hemma hos Karl idag. På menyn står det - Spansk nationalrätt, och till det toppar vi med en flaska vitt. Om jag inte skrivit upp det i min kalender så hade jag naturligtvis missat hela kalaset.

Later.

Pace.


Kommentarer
Postat av: Annika

Den var riktigt läcker!

sv: Vi var också på Paramount men vi tyckte bäst om Warner bros och sämst om Sony!

2010-04-22 @ 19:00:34
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0