Tack James?


För cirka två veckor sedan, så hamnade jag i James kök efter en kväll som präglats av alkohol. James tröck ner en macka med senap i min mun. Det smakade pyton, det var på håret att jag spydde och inte nog med det så tömde hans syster en kanna med kallvatten över mig. Det var faktiskt roligt.

Efter den här senaps-incidenten så har mina smaklökar verkligen skrikit efter något, jag har försökt tillfredställa dem med diverse godsaker, men utan resultat. Idag slog tanken mig vad jag faktiskt var ute efter - en macka med senap. Hur det kan komma sig har jag inte en aning om, men att James verkligen har sina egna metoder till inspiration, det kan vi nog fastställa.

Later.

Pace.


Kommentarer
Postat av: Emanuel

tänkte skriva been there done that.. men inte riktigt.. däremot har jag lärt mig älska senap, och det skedde lite ofrivilligt i början..



lite som mörkchoklad som man efter åren börjar också gilla mer och mer..

2010-04-20 @ 18:59:31
URL: http://dailyswex.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0