Åtta månader försent



En av mina absoluta favorithemsidor - 111vox verkar ha drabbats av "Zoovillage-syndromet", vilket betyder att man öser på med schyssta kläder men till helt fel årstid. Vinterkängan Rokin (på bilden) är en alldeles perfekt känga och till ett överkomligt pris - 1 295 kr. En känga jag garanterat lagt beslag på om det var för ett antal månader bakåt i tiden. Jag kan inte riktigt begripa mig på den inköpsansvariges tanke bakom den briljanta idén att försöka sig på att sälja vinterkläder under den efterlängtade våren som äntligen är kommen. Jag kan definitivt inte hålla personen som den "vassaste kniven i lådan". Jag hoppas jag uttryckt min besvikelse nog, för jag vill faktiskt äga ett par Rokin's.

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: Beus

Köp dem nu och använd dem nästa vinter..? ;)



Jag håller med dig, lite dumt är det faktiskt...

2010-04-17 @ 21:01:40
Postat av: Pace

Käre Beus.



Jag har haft det i åtanke, men problemet är att kängan inte är style, utan fashion! Så om den är lika snygg till nästa vinter är ett stort frågetecken.



Mvh.

2010-04-18 @ 12:20:19
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: N

Den där kängan är inte speciellt varm och kan bäras på våren utan problem. Köp dom, riktigt snygga!

2010-04-19 @ 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0