Världens häftigaste människa!!!

Slash - Världens häftigaste människa, har släppt en ny platta som kommer snurra många varv i min stereo kan jag lova er.

Slash, det smått legendariske gittaristen från Guns N Roses har kommit med sin första soloskiva. En skiva där han har skrivit låtar som han själv gillar. Han säger själv att han skrev för sig själv och inte för något band eller något skivbolag.

Kända artister som medverkar på skivan är: Ozzy Osbourne (Black Sabbath) , Lemmy Kilmeister (Motörhead), Fergie (Black eye peas), Dave Grohl (Nirvana, Foo Fighters) medflera.

Har precis lyssnat igenom skiva och jag personligen tycker att det är 14 riktigt tunga spår där man verkligen får chansen att se Slash från sin allra bästa sida!!  Jag kan lova er att det kommer skrivas mer om denna tunga skiva senare i veckan!


Enjoy

/James



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0