en sko, flera skolådor.

Jag trodde att det oändliga sökandet efter rätt vinterkänga var över då jag hittade denna fantastiska sko från Dr. Martens. Jag ville glänsa runt i dessa skor hela vintern, det var bara det ville. Men till min stora besvikelse så fanns det inte en ända sko kvar med storlek 43  och drömmen fick ett abrupt slut. För er som är antigen storfotade eller småfotade så finns fortfarande chansen kvar att få eran dröm uppfylld, för bara 1499 SEK hos Lester.se.
Är det nu någon som vet vart dessa skor finns till försäljning i stl 43 så tveka inte att kontakta oss på [email protected].


Karl

Kommentarer
Postat av: elina.

Dr. Martens i våra ♥

2010-12-07 @ 17:58:17
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Robert

Kan rekommendera att gå ner en storlek på Martens. Värt att testa kanske.

2010-12-07 @ 18:49:38
Postat av: Nils

tjena Karl! Jag har kollat på samma känga, mitt tips är ebay.se. Finns här för 907 kr med frakt till sverige. gillar er nya layout:p

Postat av: Carola

Fy fan vilka snygga Dr.Martens! Älskar färgen.

2010-12-07 @ 21:58:32
URL: http://styleforgents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0