Nyklippt & Gaddad

Det är lite jobbigt att gå till frisören faktiskt. Han har fått för sig att jag och James är ett par. Jag tror själv att frisören är lagd åt det andra hållet och nästan varje besök så får man höra något i stil med att "man ska stå på sig för den man är och inte skämmas för det". Idag frågade han om jag hunnit med att käka lunch, jag var nästan säker på att han skulle bjuda ut mig på en bit mat. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga fram att jag är väldigt intresserad av tjejer för att slippa några missförstånd. 

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa gång du kommer in säger du "tjena bögen! idag blire snaggat!"



Enkelt!

2010-12-02 @ 22:28:02
Postat av: Perlan

vart klipper ni er?

2010-12-02 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0