Kommentera -


Kommentarer
Postat av: abc

"med kärleksfull fruktjuice" låter sassy

2010-03-18 @ 10:11:37
Postat av: Petter

Kolla in vår nya blogg.

2010-03-18 @ 13:47:52
URL: http://cultureprep.tumblr.com/
Postat av: Inkognito

Håller med abc. Kärleksfull fruktjuice låter tämligen vulgärt. Vet möjligtvis allvetande Pacemakers när 16thcollection får in lite nyheter?

2010-03-18 @ 22:03:25
Postat av: Pace.

Yes fashionlovers! Det stämmer det ni säger. Notera också att vi tyckte det var alldeles för dåligt med kommentarer på bloggen, vilket resulterade till ett inlägg baserat på MERs slogan - "Älska MER".



Angående 16thcollections nya kollektioner så vet jag inte allt för mycket. Jag hoppas den är under produktion och att Hamed lyssnat på mina önskemål om hur den ska se ut. Väntar ivrigt på att bli lite mer uppdaterad på den fronten! Jag lovar att publicera ett inlägg om de kommande vårnyhterna så fort jag vet något!

2010-03-18 @ 23:51:12
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0