Brunt eller blekt?


Jag vet att det här är blogg om manlig livsstil. Men med handen på hjärtat så har nog de flesta grabbgäng mer än en gång vilt diskuterat hur vida "sillisar" är hett eller inte. Själv är jag lite kluven i frågan, men jag anser nog ändå att ett par schyssta silikontuttar kan vara ganska klädsamt om det får tjejen i fråga att utstråla mer självförtroende. 

På bilden ser ni kanske världens mest kända silikonstrutar, och alla känner nog igen Pamela Anderson från den omåttligt populära 90-tals serien "Baywatch." 

Men nu till dagens fråga: Silikontuttar, brunt eller blekt?

Som vanligt är Brunt bra och Blekt dåligt.

Lyssna på låten medans du funderar!!


Älska din nästa

/James

Kommentarer
Postat av: Ed

Mer brunt än blekt måste jag säga... dock måste de ändå se någorlunda "naturliga" ut. Kan förstå mammor som gör det efter de haft barn (pga amningen) -> milf.

2010-05-29 @ 11:55:29
Postat av: js

Fett najs... måste jag säga.... ser sjukt bra ut, det enda minus det kan få är ett det inte är lika skönt att känna på;)....

2010-05-29 @ 23:53:44
Postat av: Lina

Brunt såklart

2010-06-03 @ 20:31:28
URL: http://photoswithsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0