James talar ut

Hey, James här! Jag ska vara helt ärlig och gå rakt på sak. Jag tycker mycket om alla läsare som läser bloggen. Men jag ogillar alla idioter som droppar sjukt "keffa" kommentarer om bloggen. Personligen förstår jag inte hur man orkar. Men nog om det..... Jag hittade en sjukt soft bild som personifierar mig väldigt bra. SÅ jag bjuder på den här.



Ville även säga att pacemakers.blogg.se är den enda bloggen jag läser. Droppa gärna en kommentar om vad ni tycker om v¨åran blogg.... ps im drunk

Kommentarer
Postat av: UNIQUE REBEL

Åh, Dolph! Sjukt cool bild! Jag gillar eran blogg! Kul med kula killar som skriver kult om mode och annat, efterlängtat! Keep it up! :D

2010-05-13 @ 10:36:17
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Anonym

patetiskt försök till blogg av småpojkar med noll koll. Försök inte efterlikna andra bloggar så mkt. det är en början. Kul att ni trackar ner på klang,daniel,whocares etc när ni själva är tragisk wannabe

2010-05-13 @ 17:40:23
Postat av: Emanuel

tycker faktist att denna blogg är fresh..

2010-05-14 @ 16:52:06
URL: http://dailyswex.blogspot.com/
Postat av: haha

riktigt roligt att ni gör som man ber!



fylle inlägg tja tja!

2010-05-16 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0