Filminspelning



Tidigare idag satt jag och fikade med en god gammal vän. Plötsligt får jag ett samtal från en
person som som jobbar inom filmbranschen och är i akut behov av någon som kan ställa upp
som statist för en tysk film. Jag får en förfrågan om jag kan skaka fram en passande person för
rollen som säkerhetsvakt. Jag sneglar på min kompis som förövrigt hatar att vara med på bild.
Samtidigt ser jag något fantastiskt underhållande framför mig. Min kamera-rädda vän, framför
ett hetsigt tyskt filmteam. Jag tar därför på mig ansvaret att lura iväg min vän till inspelningsplatsen
för att sedan vika mig av skratt under hela eftermiddagen. Jag citerar min vän: "Det här ska du få fan för". 

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0