In the making.. not


Det här gick ju inte så jävla bra. Jag tog förgivet att en maskin med en prislapp på 60 lax skulle palla lite läder.
Alternativet är att jag utsätter mig själv för en jobbig sits.
 
Jag har njutit av Makers väluppfostrade artighet. Killen har svårt att säga "nej", eller rättare sagt: "Tack, men nej tack". Vilket då har sina enorma nackdelar. Exempelvis, när en annan man fattar tycke för min hetrosexuella polare. Att från och till få samtal och sms av en man som bor på andra sidan jorden. Som erbjuder lyx i form av presenter och resor som mutor för att få lite egen tid med Maker. Är knappast något han känner sig bekväm med. Dock så finns artigheten där - alla möjliga omvägar för ursäkter som betyder "nej tack". Visserligen är dom där "nej tack" svåra att uppfatta som "nej tack". Hellre det, än att leva med skammen över att ha sårat någon -Det är min kompis det. Vilket också gör honom till en väldigt omtyckt jävel. Inte minst populär bland mammor och äldre damer. 
Som sagt, har jag njutit av alla dessa tappra försök från den här sluga Maker-förtjusaren som gång på gång kommer allt närmre ett Sverigebesök. Mardrömmen att en dag öppna dörren där en asiatisk man står med en meter brett leende och säger: "Aijm fajjjnelly hir mah sexiii swiiiid". Blir ju därför allt mer ett faktum. 

Det här var däremot inte lika kul längre när jag hamnade i samma båt för ett tag sedan. Nu när min enda möjlighet att få klart läderprodukterna är att göra ett litet besök hos en äldre herre som äger en lädermaskin. Som också äger ett enormt intresse för mig. Det ska sägas att vi har stor respekt för alla möjliga sexuella läggningar. Vi har heller inga som helst problem att blandas med alla olika typer av människor. Världen hade varit väldigt tråkig och enformig med alldeles för många "Adam och Eva".
Jag gör mycket "galenskaper", men att sitta hos en man som kommer stirra på mig med tindrande ögon och ha en hand innanför brallan medans jag lånar hans maskin. Det gör jag fan inte (igen). 
 
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0