Tung Fail!


Jag fick ett infall. Pepparkaks-brunt kändes inte lika ballt längre så jag blekte bokstavligt talat
sönder skiten. Klorin fräter på bomullstyg, jag visste det innerst inne men jag var tvungen att
bevisa det för er andra genom att offra min skjort/kappa som kunde blivit mitt favoritplagg i höst.

Jag blev dock väldigt nöjd med färgen jag lyckades framställa - cremevit. Glädjen höll
däremot inte så länge då jag insåg mitt misstag när jag skulle hänga upp skjort-/kappan
på tork. Tyget hade blivit så pass skört att det spruckit. När den torkat levde jag lite på hoppet
om att den skulle hålla sig hel om jag var försiktig med mina rörelser. Sekunderna efter jag svidat om 
råkade jag sträcka på mig, vilket resulterade till att hela högerarmen sprack från "Ystad till Haparanda".

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

... eller från "Kiruna till Haparanda", som Fredrik Wikingsson skulle sagt.

2011-09-04 @ 22:27:40
Postat av: sofie

klippa av ärmarna och använda den ändå på något vis kanske? :)

2011-09-04 @ 22:40:00
Postat av: Trulz

Trist! Men nu vet vi andra iaf med 100% säkerhet att klorin och bomull är ett big no-no.

2011-09-04 @ 22:46:36
URL: http://www.facebook.com/slowshowmusic
Postat av: Trogen läsare

Fashion skulle inte existera utan blod svett & tårar!

2011-09-05 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0