Tjej eller gay?!?!?!!


Att det mest är tjejer som bloggar är nog de flesta beredda att ta gift på. Att många tjejer tycker att det är lite spännande och kul att läsa om en bögs vardag är nog många beredda att skriva under på. Men hur spännande och roligt kan det vara att läsa om människors vardag? Är det så att vilken random fjortis som helst har ett roligare liv än så många andra bara för att de bloggar om det? Att folk kan vara så facinerade av att läsa om andra tycker jag är väldigt intressant. Jag tycker absolut inte att det är något fel med att folk läser om andras liv på cyberspace. Men jag tycker att det är lite tråkigt när man vecka efter vecka finner att "veckans blogg" på blogg.se är en blogg om en helt vanlig tjej, som nästan, för att inte säga aldrig skriver om  något annat än sitt helt vanliga liv... 

Så måste man vara tjej eller gay för att hamna på blogg.se som "veckans blogg"? Måste man uteslutande blogga om sin vardag för att folk ska tycka att det är intressant att läsa om? 

Pacemakers.blogg.se är en blogg där skribenterna varken är bögar eller tjejer och det är därför jag gillar bloggen skarpt. Det är lite orginell helt enkelt.

/James

Kommentarer
Postat av: Emanuel

VA!??! trodde ni var små fjortis tjejer som poserade som bögar.. känns nästan svårt att fortsätta läsa bloggen.... vet inte vad jag ska ta mig till nu.. ska kolla på blogg.se och se vad man kan annars läsa om..

2010-06-14 @ 15:40:47
URL: http://dailyswex.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0