Nytt Inköp.



Jag var förbi optikern idag och köpte något jag tror vi kommer få se mycket av i sommar - senilsnören. Min teori är att senilsnören, som man kunde se skymtar av redan förra året, och året innan det! Kommer det att ligga minst lika mycket fokus på i sommar som självaste solglasögonen. Alltså, solglasögon kommer inte vara kompletta utan senilsnören! Det är än så länge bara en teori och inget som är fastställt. 

Förövrigt så har jag tidigare ägt ett par senilsnören från Ray Ban, men jag kastade dem för att jag var korkad och tänkte: "Det här kan omöjligt bli snyggt någon gång i framtiden". Noterbart är också att mina nya kostade runt 30-40 kr. 

Later.

Kommentarer
Postat av: Mia

Sjukt sinne för fotografering och fashion. Sverige behöver sånna som er, Keep it up!



Mia-Maria,

fotoblogg

2011-01-24 @ 21:19:39
URL: http://miamohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0