Old stuff, good stuff



Hittade en gammal bild från "Grabbarna Grus", år 2009. Världens jävla jersey shore-hak. Det spelades fruktansvärt kass musik på den klubben. Jag hade alldeles för få tribal-tatueringar (jag har inga) för att få snubben som stod i dj-båset att byta musik. Han körde sitt race. Så jag bestämde mig för att skaffa en ny identitet. Jag drog på mig solglasögon och en peruk, sedan drog jag av mig skjortan för att inte bli igenkänd. Min käre vän Maker drog också på sig en peruk och solglasögon. Sedan begav jag mig till dj-båset och sa bestämt: "Nu är det dags för lite musik-byte! Seså". Han tittade stressat på mig och sa: "Jaja.. Fan vad folk tjatar, de var precis en annan snubbe här som sa samma sak".

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0