Pacemakers HQ

 
Jag designade en kollektion på 10 plagg och valde ut ett av plaggen som jag sydde upp som toile. Det vill säga, en prototyp som jag kan "antasta" med blyertspenna om så behövs. Allt för att se vilka förändringar som den behöver genomgå mot vägen för PERFEKTIONISM.
 
Inspirationen till plaggen, eller plagget. Kommer från ett hoppplock av diverse karaktärer som slutligen lät bilda denne perfektionistiska konstnär med kort stubin. Vilket jag ville rama in med hjälp av den här plåtningen då vi befinner oss i hans ateljé. Där något uppenbarligen gått snett, en tavla som kanske inte blivit "perfekt". Vilket i sin tur orsakat att inredningen fått sig en skråma.
 
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0