Uppsala - del 1



Klockan är 11.00, Karl och James drar upp mig ur sängen. Några minuter senare så sitter vi i bilen och lyssnar på Slash nya skiva. James kör, jag och Karl dricker öl. Humöret är på topp och vi har stora förväntningar på Uppsala. Vi blir positivt överraskade när vi är når vårt mål. Det såg precis ut som en festival, en stor folkmassa samlad i en park, en stor scen med liveband och fulla människor så långt ögat kunde se. Vi slog oss ner i parken och drack ett par öl, samt en flaska färdigblandad mojito. När alkoholhalten i kroppen börjar stiga så knäcker vi idén att vi förtjänar den bästa platsen i hela Uppsala. Så vi klättrar upp på ett tak, röker några cigarretter samt dricker mer öl och njuter av utsikten. Fler verkade gilla vår idé, eftersom det blev allt mer o mer folk på det där tegeltaket.

To be continued.

Pacemakers.

Kommentarer
Postat av: hah

hahah, det här kommer låta sjukt töntigt men jag gick runt och tänkte fan jag kanske ser er idag, likaså när jag såg några sitta på taket och uppenbarligen hade jag rätt!

2010-05-02 @ 21:49:44
Postat av: Pace,

Hah! Det där var inte ett dugg töntigt! Vi tänkte detsamma - "tänk om vi eventuellt skulle träffa på någon läsare".



Later amigo.

2010-05-02 @ 22:19:26
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0