Beach 11


Ett par helsvarta badshorts av en enkel och stilren modell skulle sitta fint till sommaren. Ska man kanske skippa kallingarna under? Eller vad är det som gäller i år?
Jag känner genast vilket hat jag skapar i denna fantastiska atmosfär, så jag passar på att säga: Jag skojar med er... det blir inga kallingar under badbyxorna om det inte är från Kim Denzler. (Deras kalsonger får en att känna sig naken. Lyckas man skapa den känslan av ett par underkläder har man minst sagt lyckats). 

Later.

Kommentarer
Postat av: Jb

Sjukt snygga badisar!



Måste höra med er om storyfall aka 16thC.

Vet ni om det på något sätt är en scam hemsida? Har väntat 2 veckor snart på min leverans o känns som dem är ett par fula fiskar. Nått ni har koll på? Mvh JB

2011-04-15 @ 05:31:04
Postat av: Lian

Hej Jb,



du kan maila mig på [email protected] med ditt ordernummer så ska jag se efter statusen på din order. Tyvärr så har vi dock en fördröjd leveranstid på uppemot 2 veckor just nu pga av stor efterfrågan samt försenad leverans av slutsålda varor ur vår nya vår- och sommarkollektion.



Vi ber om ursäkt för det.



Vänligen,

Lian

2011-04-15 @ 18:35:34
URL: http://www.storyfall.se
Postat av: Pace

Hej JB, Hej Lian.



Jag har inte så mycket att tillägga i den här konversationen mer än att jag hoppas det löser sig och att du blir nöjd med ditt köp. Sedan väntar vi på mail från Lian sedan ett par månader tillbaks.



Later.

2011-04-16 @ 17:23:41
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: kim

Tjo killar!



Fan, "känns som e naken" är ju högsta betyg, så ser vi på det ivf, kul!



Men kalsonger under badshorts it´s a no no även om det är Kim Denzler;)



Fler färger kommer till midsommar!



Må gott and keep it up!

2011-04-27 @ 19:13:30
URL: http://www.kimdenzler.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0