Osvenskt fashion XXXIV


Melrose, Los Angeles. Här hittar vi denna unga man med brillor. Vad jag tänkte göra är att baka in vår fråga Brunt eller Blekt i detta inlägg om Osvensk fashion. Denna gång handlar det om Jeansvästen, hur känner ni inför den? Jag själv har sett ganska många bevis på att det funkar men tar jag själv på mej en så känns det en aning pajsigt. Så vad säger ni om jeansvästen, är den brun eller blek? Samma regler som alltid gäller även här, brunt är bra och blekt är dåligt.

Karl

(Bilden är ganska tydligt från Histyle.com)

Kommentarer
Postat av: Susanna

brunt, på mig i alla fall, haha!

2010-09-27 @ 19:50:03
URL: http://sussva.blogg.se/
Postat av: T

Brunt så det svänger om det.

2010-09-28 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0