Pacemakers HQ

 
Jag har experimenterat med färgningen av bröstvårtorna. På den vita tischan ville jag få fram en flytande effekt som jag inspirerades av det här albumomslaget. Jag använde mig av samma teknik på den gråa tischan, dock höll jag tillbaks färgen betydligt mer och lät den stanna innanför "vårtgården".
 
Karl har gjort ett fantastiskt jobb i tryckeriet och dessutom fixat tischorna. Som kommer från två olika leverantörer. Vilket gör att dom skiljer sig lite i storlek och modell. Den grå tischan kommer faktiskt från ett väletablerat varumärke. Vi har alla storlekar i båda färgerna. 

Vill man ha svart/vita bröstvårtor - så får man det.
Vill man ha rinniga bröstvårtor i rött - så får man det.
Vill man ha fasta bröstvårtor i rött - så får man det. 
Maila oss vid intresse så ska vi fixa fram mått på våra storlekar - [email protected] 
 
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0