Dagens Dagens XXV




Det skriker verkligen industribolaget om den här outfiten. Vilket är anledningen och högst passande att jag tillägnar den här outfiten åt Samuel på industribolaget.  Hans utstyrslar faller mig inte i smaken alla gånger, trots det så kan man knappast säga att det han gör är fult eller dåligt. Tvärtom! Det herrn gör är helt klart fashion, till och med något utöver det. Jag tror och är nästan övertygad om att det skiljer sig lite åldersmässigt mellan oss. Vilket resulterar till att vi inte går ihop helt hundra.

Både jag och Pace har inspirerats många gånger av allas favorit - Samuel, så jag vill inte att det är någon som misstolkar denna hyllning som ett påhopp eller att den anses som kränkande. Det ända som egentligen saknas till den här outfiten för att den ska förknippas som ett praktexemplar på en typisk industribolaget-outfit är whiskey och en bok. 

Tack & Bock.

Kavaj: Nom de Guerre Jeans: Acne Skor: Grenson Skjorta: J. Crew Skärp: Dsquared Klocka: Louis Vuitton


Kommentarer
Postat av: Samuel



Wow!



Jag bugar och bockar.

Snygg kombo.

Tack ska ni ha!



Mvh



Samuel

industribolaget.blogg.se

2009-12-10 @ 11:05:47
URL: http://industribolaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0