Dagens Dagens XXXVII



Jag skulle vilja att understryka att folket skall notera bröstnäsduken som sticker fram ur höger bröstficka. Årets sista dag, dagen som får alla syndare att kväva sig själva med tanken på allt det gjort.

Kvällen ska firas med alla mina älsklingar hemma hos Maker, det kommer bli flott och en brutalt bra början på ett nytt år. År 2010 kommer bli grymt - 2010 is the shit, jag har det på känn, vilket JÄVLA ÅR vi har framför oss, fy FA-AN. Pacemakers fyller 1 år det året, klockan är förövrigt 13.37 just nu, de bäddar gott för framtiden. Jag hoppas alla fashionlovers hänger kvar och tar del av det positiva förändringar som kommer att ske, jag kan redan nu avslöja att ni kommer få färskrykande fashion-nyheter från LA av våra käraste Karl & La Femme. Det säger väll en hel del, men det är bara en liten smula från kakan kan jag lova.

Gott Nytt År.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunt och svart? Hm.

2010-01-01 @ 13:22:50
Postat av: Hannes Mauritzson

Fick du en bra start på det nya året igår? :)



Kram <3

2010-01-01 @ 14:16:11
URL: http://mauritzsonhannes.blogg.se/
Postat av: Simone

Ursnyggt! Jag gillar det! :)

2010-01-01 @ 18:40:32
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0