Julkänslan stiger.



Jag jobbar förtvivlat på att få upp julkänslan! Slängde in en cd-skiva i stereon. Kan inget annat än att säga att den skivan har spelats flitigt ett par år då den var förjävla repig. Tålamodet tog slut när jag inte fick höra "Santa clause is coming to town" utan hela låten laggade sönder. Så jag tog ut skivan och bröt av den.

Nu lyssnar jag på förra årets julhit som även är årets julhit och som kommer vara nästa års julhit och nästa och nästa och nästa - ja ni förstår, det kommer fortfarande vara en julhit när bilar kan flyga. Låten jag lyssnar på är - A Christmas Duel. En låt som The Hives och Cyndi Lauper gjort tillsammans. Fyfan va bra den är. Fan va det låter bra.

Den är så bra att jag kan inget annat än att utse den till Dagens Musiclover.

/Pace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0