its in his kiss

2005 mötte jag våren i Prag. Men idag har man inte ens behövt drömma sig iväg till Tjeckien för att välkomna våren. Det bästa med våren är att många för att inte säga alla tjejer blir pilska som 15-åringa grabbar och de flesta är inte helt främmande för en liten vårflirt.

Vin, kvinnor och sång är bland det bästa jag vet, och vad passar bättre en härlig vårkväll än att dra ihop ett gäng och bara umgås och skratta lite? Kort och gott är jag en kille som gillar våren, och jag tror och hoppas att våren tycker om mig också.

Ikväll ska jag svinga några bägare och skratta och ha roligt. Hoppas att ni får en bra kväll och kom ihåg att det är bättre att slösa på vänliga kommenrarer än att samla på dom!










Stay Black

/James


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0