"All I have to do is - Dream"



Eftersom att Makers pappa befinner sig i Brasilien så blir det sena kvällar hos honom. Jag fick äran att sova i faderns majestätiska säng. Jag vaknade av ett jävla spring vid 07.00 -tiden men somnade om fort. Tackar för det, för det var just då jag drömde att jag var tillsammans med Maria Andersson från Sahara Hotnights. Vi levde livet och jag fick gå väldigt häftiga fester och jag fick resa till otroliga platser.

Jag kan väll medge att det inte var det roligaste att vakna. Vilken tur att Maker stod i köket och stekte bacon med ägg och hade baguetter i ungnen. Annars hade jag nog gjort allt jag kunnat för att få somna om, även om den sista utvägen hade vart en burk med sömntabletter.

Nu sitter jag här och tänker tillbaks på min dröm, och det blir inte bättre av att jag är tvungen att lyssna på Sahara Hotnights enbart för att leva med hoppet om att det kanske blir vi ikväll, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0