Musiclover - Brunt eller Blekt?


En av sommarens alla plågor är Danile Adams-ray's nya singel Dum Av Dej. Men hur är det egentligen, tycker vi om den? Låt oss höra vad du tycker om låten. Faller den under kategorin Brunt eller Blekt? Som ni förmodligen vet vid det här laget så är Brunt bra och Blekt dåligt. Jag tycker det är snarlikt Daniels förra kompanjon Oskar Linnros. Vad jag hörde var anledningen till att dom särade på sej var att dom var på väg åt två olika håll inom musiken. Det hör inte jag. Men vilken dunder skiva det hade blivit om dom hade fortsatt med att ha sina påsar ihop. Gör din röst hörd!

Karl

Kommentarer
Postat av: Cissi

Läskigt lik Oscars låtar och som ni säger är det svårt att förstå att de förmodligen splittrades pga att de vill olika saker med musiken...

Dock blir det Brunt eftersom det är en jäkligt bra låt!

2010-07-16 @ 14:40:58
Postat av: Pace.

För mig känns de här något som skulle kunna passa perfekt i en Disney film, exempelvis Lejonkungen 4.



Later.

2010-07-16 @ 15:46:55
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Emma

Brunt! Men håller med, Oscar och hans låtar är ruskigt lika

2010-07-16 @ 17:41:25
URL: http://newsunrise.blogg.se/
Postat av: R

Håller med föregående talare! Men blir brunt, för en bra låt. Men dom är bäst tillsammans!

2010-07-16 @ 18:09:00
Postat av: Susanna

oskar brun, danne blek

2010-07-17 @ 14:29:48
URL: http://sussva.blogg.se/
Postat av: A

BRUNT!

2010-07-17 @ 17:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0