Veckans Babe



ALMA Award, American Comedy Award, Blockbuster Entertainment Award är några utmärkelser som Cameron Diaz har vunnit under sina många år som skådespelerska! Vi i familjen tycker att det är en skam att en sådan sockersöt kvinna aldrig har fått ta emot ett pris som verkligen är något man kan skryta om på krogen.. Därför är det nu dags att hedra tjejen som fick alla killar att vilja spruta sig själv i håret med ett pris som smäller högre än att få hånlga med Ashton Kutcher i en högst medelmåttig rulle som handlar om att inte gifta sig på fyllan. 

Cameron, grattis. Titeln som veckans babe är din! Dags att ändra om lite i sitt cv?

Gott öl har inte bråttom. 

Kommentarer
Postat av: Susanna

SV: Pace, nu förstår jag inte. Är Oscar peddo bear?

puss på er

2010-07-18 @ 14:29:31
URL: http://sussva.blogg.se/
Postat av: Susanna

SV: jaha, men nu fattar jag. Ni får ju skriva att ni svarar. Ni kommenterade ett inlägg där jag pratade om en annan Danne, så jag fattade inget! tjing påre

2010-07-18 @ 15:10:56
URL: http://sussva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0