Filmkväll på Pacemakers



Jag har hela dagen fått för mig att det är söndag. Anledningen är nog den att jag, Maker & Karl festade på rätt hårt igår. Det bjöds på en hel del skratt och var en väldigt lyckad kväll. Så pass lyckad att det skulle kunna få ett alldeles eget inlägg inom kategorin - "Ur Arkivet".

Nog om det, kvällens film är ett riktigt guldkorn från 1994 som har hela 6 oscar-statyetter i bagaget. En underbar film som också ger oss en resa i den moderna amerikanska historien. I huvudrollerna ser vi Tom Hanks och Robin Wright Penn.

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Forrest Gump alltså. Jag köpte filmen för några veckor sen men har inte sett den ännu... men ska. Och vill!

2010-03-22 @ 18:13:01
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0