vi leta efter täcke för natten



Igår var hela gänget ute, Jag, Maker, Karl, La Femme & James. Riktigt trevligt var det. Jag, James & Maker började kvällen med att sänka ett par kalla hos en kompis. Efter det gick vi och mötte upp Karl, för att sedan bege oss till ett soft ställe där La Femme med vänner väntade på oss. Vi drack några drinkar och när tiden var inne, var det dags att göra entré på klubben. Kvällen var blev mer och mer spårad och det avrundades med att jag och James stod och pratade utomhus, plötsligt kommer en tjej fram och ber om att få en cigarett. Vi tar en varsin. Efter det skiljs vi åt, James får sällskap av tjejen som vi absolut inte har en aning om vem det var.

Maker ringer mig och frågar om jag är hungrig, vilket jag var. Vi går och äter en kebabtallrik, sedan ringer en väldigt exhalterad James och säger något i stil med "INGA NAMN, INGA NUMMER ELLER NÅGOT!! DET HÄR VAR DET SJUKASTE, HAHA!!". James kommer och möter upp oss för att sedan få berätta vad han nyligen fått uppleva.

James ger mig sin hemnyckel och sedan går han hem till en annan tjej som han jobbar tillsammans med. När jag går och lägger mig i en säng hos James tror jag att jag är helt ensam, tills jag blir väkt av hans syster som säger - "Vad sjutton gör du i min säng?".

Later.

Pace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0