Klingan.

Mina damer! Jag vill bara uppmärksamma er om att den kvinnliga motsvarigheten till Pacemakers har slutat med att sminka ögonen. Kanske en trend att haka på? Ja om man nu kan "pulla det off" så att säga. Det blir ju som sagt lite smidigare när man går och lägger sig, speciellt om man har någon som ligger och väntar på en. 

1. Elin ser du det här, så bli inte förbannad för att bilden är tagen från din blogg. Jag tror folk förstår det, vilket relaterar att våra läsare kanske går in på din blogg och kikar.
2. Ja Elin, ser du det här! Vilket du kanske gör med tanke på att vi faktiskt är jääävligt bra, så kan du maila mig på [email protected] ifall du är sugen på middag eller bio (James bjuder), varför inte de båda alternativen? Annars kan jag tänka mig att ställa upp i ditt program "Show by Kling" om nu inget av de övriga förslagen skulle locka. 

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: Aspen

Kling passar riktigt bra osminkad, för att "pulla det off" måste man ha bra hy och det ser det ju ut som hon har.^-^

2010-11-15 @ 01:56:47
URL: http://pookah.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar på kommentaren över: hon använder foundation och rouge, så bra hy har hon.

2010-11-15 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0