Pace-Outlet

Jag behöver knappast ge någon detaljerat beskrivning om Filippa K, jag kan ta ett citat från Steve-O den gången han svalde en kondom full med marijuana endast för kunna säga: "This is good shit", när han skitit ut det.  

Jag har ett svart flätat bälte från Filippa K som jag använder ganska så flitigt, eller jag har rättare sagt två stycken. Ett som fortfarande är inplastat. Istället för att det ska ligga oanvänt i Pacemakers HQ så jag tänkte vara schysst och sälja det till någon av er. Storleken på skärpet är M, och är för killar. Passar dock utmärkt för tjejer också. Nypris i butik är 500 kr, jag kan tänka mig att sälja det för 200 kr.

Maila: [email protected] vid intresse. 

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0