Den där Karl...



Det var en gång då jag och Karl "panik-köpte" ett varsitt 6-pack 3,5or på en mack innan vi skulle iväg på fest. "Panikfylla" brukar de kallas när man får ta till med all alkohol inom räckhåll, och nu var det verkligen en panikfylla vi var ute efter. Väl i kassan så frågar kassöskarn vänligt: "Vill ni ha en påse till de här?". Karl svarar då: "Nej det är lugnt, vi ska ändå sätta oss här utanför och dricka". (Vi satte oss naturligtvis inte utanför och drack). Jag tror Karl "tjuvtankade" min bil av misstag på samma mack. Då fick jag åka dit och betala hans skuld, skämdes gjorde jag också eftersom de trodde att JAG hade tjuvtankat bilen.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0