Later



Maya indianerna hade en kalender som sträcker sig från 3114 f.kr till 21 december
2012. I kalendern har de då förutspått en massa naturkatastrofer m.m. Man tolkar
att jorden då ska gå under 21 december 2012. Dock har man tagit fel på ett år och
vänt på siffrorna i datumet. 12 December 2011 sätter jag mig på ett plan mot NY.

Jag ska resa runt med min farsa i Usa under 3 veckor. Jag kommer även att resa
vidare till Jamaica och Haiti. Jag lämnar ett enormt hål i Pacemakers, som jag 
sedan kommer att täppa igen med min hemkomst. Detta är ingen undergång, trots
att man kan tolka Maya indianernas reaktion på så sätt. God jul & sånt.

Later.

Pace.

Kommentarer
Postat av: jaha

Har just den bilden som skrivbordsbakgrund

2011-12-12 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0