Design By Pacemakers.



Jag är personligen ett fan av mindre väskor med ett maskulint utseende, då större väskor lätt tappar passformen om man inte fyller dem med prylar. Vilket jag sällan gör. "Små väskor för män", låter som en ganska sällsynt kombination. När det handlar om en efterfrågan på något sällsynt, så har vi märkt att det blir bäst när vi själva tar fram det. Sagt och gjort, jag rotade fram lite spillmaterial i högkvarteret. Som jag sedan sydde ihop aningen slarvigt efter min idé - "en liten väska med maskulint utseende". Resultatet blev en liten väska med en funktionell upprullning som fungerar som ett lock. Det hela sätter sig på plats genom ett spänne som också är förstärkt med en läder-trekant. Det bör understrykas att detta är enbart en prototyp på något liknande som vi ska ta fram inom snar framtid.

Later.

(Pace)makers.

Kommentarer
Postat av: Emil

Grymt!

Kul att ni fortsätter på idén!

2011-02-21 @ 19:21:44
Postat av: Klager

Uppskattas verkligen, stilren, fin färg, fin form. Perfektion. Keep it up

2011-02-21 @ 23:55:39
Postat av: Pace.

Tackar ödmjukast för era kloka kommentarer!

2011-02-22 @ 21:16:46
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0