Gillar





Något jag har svårt att "pulla off", men som jag däremot gillar - är gamla old school NHL-kepsar (skärmens undersida måste vara grön). Jag köpte på mig ett 20-tal kepsar från Öland för cirka 7 år sen. Kepsarna kostade 10 kr/st. och redan då hade jag på känn att "det här kommer bli populärt". Så sant som det var sagt! Många vill ha en keps, och jag har gjort ett par bra byten. Det bästa bytet var nog en keps mot Henrik Zetterbergs (hockey)klubba. För er som inte vet vem "Zäta" är, så kan jag kortfatta honom såhär: En av Sveriges bästa ishockeyspelare. 

Later.

Kommentarer
Postat av: simon

tja , har du ngn pittsburgh keps att sälja ?

kan tänka mig att ge några hundra .

2011-04-30 @ 01:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0