Nytt Inköp.

Då har de äntligen landat i brevlådan! Mina solglasögon från det danska märket "han". Vanligtvis får jag någon typ av klump i magen av tanken på prylar med dansk design i ryggen. Förmodligen är det en gammal "skada" från en gång i tiden då jag var runt 12-13 år och var på jakt efter en TV. Jag gick in i en affär som var skyltad: "Bang & Olufsen" (ett danskt varumärke). Namnet kändes budget för mig. Jag hittade en liten TV som jag tyckte skulle passa perfekt i mitt rum, tills någon från personalen kommer fram och berättar att TVn jag tittar på kostar vad jag vill minnas var "75 000". Sen dess har jag haft någon typ av inställning att danskar är opålitliga, men jag skulle vilja ändra min uppfattning om dem! Danskar kan sin design, jag är alltså nöjd med mina solglasögon. 

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lådan var nästan snyggare än glasögonen.

2011-01-25 @ 14:38:51
Postat av: Patric

Tummen upp!



Måste säga att ni grabbar har en oerhörd koll och fantasi på schyssta detaljer, som nyckeln på snöret m.m.! Grymt

2011-01-26 @ 14:42:35
URL: http://hombres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0