Jag minns...



Det var året 1997. Jag spenderade många timmar på ett fritids som luktade intorkat kiss och gammalt
smör. Jag hatade fritids, majoriteten bestod av äldre tjejer och killarna var sinnesjukt muppiga.

Fritidstimmarna började alltid med en liten samling. Fröken var någon inhyrd färsking som hette Malin.
Hon var blek, lite svullen, rödhårig och hade tjocka glasögon. Hon pratade ständigt om sin pojkvän. Väl
i samlingen bestämde hon sig för en liten "frågestund" angående sitt förhållande med drömprinsen.
Man fick räcka upp handen och sedan ställa sin fråga. Alla barnen räckte upp sin hand, så jag
gjorde detsamma för att smälta in. "Vad har han för färg på ögonen?", "Vad heter han?" och
"Har han en hund?" var typiska frågor som alla tjejer ställde. Jag har för mig att jag var ensam
kille på fritids den här dagen, och såklart fick jag hålla handen uppe längst innan det var min tur.
Kanske tur det, för under tiden jag fick vänta hade jag faktiskt kommit på en fråga som jag
tyckte verkade intressant.

"Vad vill du fråga Pace?" Sa Malin. "Har ni knullat eller?!" frågade jag och tittade mig runt. Tjejernas blickar var tomma och deras munnar var vidöppna. Man kunde se hur malins pupiller växte och hur hennes bleka ansikte skiftade färg till illrött. Hon skällde ut mig inför alla, och sedan blev jag utskickad.

Det var inte nog med skäll, Malin skulle givetvis ta upp det här med min mamma som skämdes över
vad jag sagt. Hon skyllde ifrån sig på att jag brukade titta på Ronny & Ragge. Nu såhär i efterhand
så kan jag förstå varför Malin blev så arg... hon hade inte knullat.

Later.

Kommentarer
Postat av: Isak

Hahaha!

2011-07-18 @ 22:15:55
Postat av: Trogen läsare

så skön!

2011-07-19 @ 00:03:19
Postat av: FIFAN

Fy så bra story!!

2011-07-19 @ 15:26:38
Postat av: Anna

hahahaha så himla bra!

2011-07-19 @ 21:36:08
Postat av: rb

HAHAHA. Jävla uppnosig pojkvaske.

2011-07-20 @ 10:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0