"Tänk Fashion"



För 3 år sedan, när min mamma fick syn på mitt nya inköp utbrast hon: "Du tänker bara fashion! Försök
att någon gång tänka ett steg längre
". Inköpet är jackan på bilden, det skulle vara min vinterjacka. Hon
betalade och enligt mig spenderades pengarna väl på Hamngatan i Acnes butik. Jag bör tillägga att den
har ett löstagbart foder som inte sitter på förtillfället då den är så pass funktionell att den kan användas
på vår/sommar/höst/vinter. Det bör också tilläggas att jag hade fler vinterjackor vilket min mamma
inte visste om. Hon trodde väll förmodligen att jag skulle äventyra på antarktis under vinterhalvåret
med en alldeles för "tunn" jacka, och var därmed rädd för att jag skulle förfrysa.

Nu såhär 3 år senare, när jackan fortfarande används från och till så kan jag uppmana folk att tänka
mer "fashion", då kläderna kommer mer till användning och därmed får man valuta för pengarna.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0