Dagens Pace.







Jag har ränt runt hela dagen, det började redan vid frukostbordet då jag fick ett
samtal av Karl. Han beföll mig att infinna mig på HQ inom beloppet av några
minuter. Jag kastade på mig snabba kläder som råkade bli en jacka från
Our legacy, tischa från Pacemakers, jeans från Cheap Monday,
skor från Converse och bågar från Han Kobenhavn. Halsbanden
är inte från något speciellt märke, utan dom "är som dom är".

Jag har en kompis som har en tendens att spåra ur rätt hårt när
han dricker. När det börjar gå utför så lyder hans standard replik:
"Jag är som jag är". Han blir inte sådär äckligt spårad som en 14-åring utan gränser.
Utan mer sådär skönt dum i huvudet som den gången när han i väntan
på några kompisar gick och satte sig i en polisbil för att han inte orkade stå upp. 

Later.

Kommentarer
Postat av: Felix

Riktigt nice jacka!

2011-06-16 @ 23:41:23
Postat av: en liten flicka i för stora skor, men jag ska nog lyckas

clean.

ÄÄÄÄÄlskar dom avklippta jeansen..

2011-06-17 @ 00:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0