A/W 11?



För ett par år sedan köpte jag en rutig cardigan från Urban Outfitters. När jag stod i provhytten tänkte jag: "Rutig cardigan i brunt, varför inte?". När jag kom hem tänkte: "Rutig cardigan i brunt, rätt ful... kommer aldrig att användas". Mycket riktigt så har jag aldrig användt den! Av en ren slump så har jag hängt in min jeansväst över den rutiga tröjan i garderoben, vilket jag fick syn på idag. Jag gillar personligen ljusa jeansjackor/-västar kombinerat med vita tischor. Jag la därför till en sådan för att bilda mig en bättre uppfattning om tröjans potential till en framtida outfit. Möjligtivs kan tröja göra sig bra med jeansvästen en skön höstdag! Vi får vänta och se... annars förblir den gömd i garderoben.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0