Gammal Karl



Jag rotade lite i arkivet och lyckades hitta en bild som säger både mycket om Karl och om oss andra. Vi befinner oss vid minnesmonumentet i Berlin. Det är strikt förbjudet att klättra där! Karl är nyfiken på vad som händer om man trotsar lagen. Han vill även ha en schysst bild och är beredd att gå långt för att få den. Jag har lånat ut en vittröja till honom, vi både byter och lånar kläder av varandra. Jag känner till risken att det här kan vara sista gången jag ser tröjan, men vad gör man inte för att en familjemedlem? Karls frisyr, ja den ligger jag och James bakom. I våras fick vi för oss att vi gör ett bättre jobb än utbildade frisörer, vi klippte därför varandra under ett halvårstid. Det blev både snyggt och ekonomiskt. Sammanfattning av Pacemakers: Nyfikna, givmilda & talangfulla

Later.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ni ser ut som ett gäng snygga killar, men är all denna retuchering av ansikten ett tecken på motsatsen? Eller av vilken anledning blurrar ni ansiktena på varje bild?

2011-03-17 @ 15:38:13
URL: http://greengrove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0