HH


Gårdagens spelning med Håkan Hellström var kanon. Låtlistan får en femma, bandet får fem+, Håkan får en femma. Så om vi summerar det hela så blir det en femma. Avslutet kan var det roligaste avslutet på en konsert jag har sett. Alla i bandet har gått ut och applåderna har haglat i flera minuter. Då kollar Håkan upp mot publiken och mot balkongerna som finns på vardera sida av lokalen, som man ser högst upp till höger på bilden. Han ser då en ensam man på an av balkongerna och pekar på honom och skattar och frågar varför han sitter där helt själv. Han hugger tag i pianisten Stefan Sporén innan han hinner gå av scenen och säger att han ska spela en passande låt till den ensamma mannen på balkongen. Låten han valde att spela var Nu Kan Du Få Mig Så Lätt.

K.

Kommentarer
Postat av: maya

aaah Håkan för fan, jag ska se honom i Juni!

2011-03-07 @ 20:31:34
URL: http://mayalicious.blogg.se/
Postat av: ellen

Håkan är BÄÄÄÄÄST!

Jag ska se honom om ynka två veckor!!! :D

2011-03-07 @ 22:34:26
Postat av: t

men fy, vad fint.

2011-03-09 @ 13:46:10
URL: http://theresea.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0