dagens Karl


Jeans: Carhartt
Jacka: Members Only
Skjorta: Acne
Solglasögon: Ray-Ban

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Enligt mig så är den där skjortan skitful. Inte snyggt alls när sömmarna går i en annan färg och det är även för mycket sömmar. Sen jackan ser lite stor ut men detta kan vara väldigt snyggt om du skulle vika upp ärmarna några gånger till. Men tycker defenitivt ni ska hiva den dära skjortan. Jag vill också säga jag älskar er blogg och eran stil (även om detta kanske var ett litet snesteg).



MVH En mycket troget fan och läsare

2011-05-26 @ 14:18:31
Postat av: Anonym

Fredrik har felfelfel.

2011-05-26 @ 14:25:47
Postat av: claes

Detta är riktigt fet stil skulle vara roligt om ni bytte ut skorna mot new balance. mycket fetare. Converse används av alldeles för många.



Fredrik du påstår att jackan ser stor ut. members only = oldschool, deras jackor är breda vid armarna.

2011-05-26 @ 15:28:01
Postat av: Karl

Kan Jerry Seinfeld köra stora jackor kan jag det också!

2011-05-26 @ 16:08:06
Postat av: Fredrik

Jag tycker också att det är snyggt med stora jackor bara man viker upp dom. Men är det ingen som håller med mig att det inte är snyggt när sömmarna inte är i samma färg som plagget? Det blir så mycket stilrenare med samma färg på plagget som sömmarna.

2011-05-26 @ 17:49:20
Postat av: Leo

Håller med om sömmarna, mycket snyggare med en helt ren skjorta fri från sömmarna på det där sättet, Cheap Monday/Weekday hade en najs stilren förra året som exempel vet jag. Annars är dagens Karl asnajs tycker jag, precis som alltid! Skål!

2011-05-26 @ 18:05:19
Postat av: Anonym

Kan du säga vad det för för modell av carhartt jeansen, carhartt brukar för det mesta dels ha väligt pösiga jeans.

2011-05-26 @ 18:38:25
Postat av: Karl

Jeansen är väldigt gamla, dom har säkert 4 år på nacken. Kommer inte alls ihåg.



Sen kan jag också medela att sömmarna är orangea precis som det ska vara på jeansplagg. Det syns inte på bilden då skjortan inte har blivit sliten vid sömmarna och är därför mörkare just där. Den ser bättre ut irl.



K

2011-05-26 @ 19:21:40
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: KK

Håller med fredrik 110%

2011-05-26 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0