Målarlåda



Idag tog jag en sväng förbi Karls föräldrar och plockade upp grabbens gamla "verktygslåda". Dessa besök
görs lite då & då när jag är i behov av något som inte finns i mina ägor.
Faktum är att dessa besök känns lite smått sorgliga. Jag får känslan av att Karl gått bort i någon
tragisk olycka och hans föräldrar vill att jag ska få ärva hans gamla saker. Det hela känns ännu
mer realistiskt när det säger: "Det känns så tomt här hemma utan er grabbar".



"Verktygslådan" är egentligen en målarlåda, tänkte måla en tavla faktsikt.
Om du nu finns bland oss Karl, och läser det här så var det din mamma som
sa: "Ta hela lådan, här hemma gör den ingen nytta". Den repliken... den träffade
klockrent in på min hemska fantasi.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0