Salong Betong



För något år sedan berättade en kompis om en tatueringsstudio vid
namn Salong Betong. Han berättade att detta skulle förmodligen bli ett 
trendigt ställe att gadda sig på. Efter en närmare titt på deras hemsida och blogg
så skapade jag mig en egen uppfattning och jag stod helt bakom min väns ord. 

Jag snackade med en snubbe för inte så länge sen som känner killarna på Salong Betong
och jag passade på att droppa min teori om att detta en dag skulle bli Sveriges version av "Miami Ink".
Som svar fick jag: "Jävligt bra gissat! Svt håller faktiskt på att spela in en serie om Salong Betong".

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, det finns mer gott att säga om SB! Såg inlägget om Hoffmaestro och tillexempel så är dom med dem på alla deras konster som "säkerhetsvakter" och de säljer även merch m.m. :)

2011-05-19 @ 00:06:42
Postat av: Anonym

de må komma ifrån förorten, men de har knappast någon förort kvar i sig vid det här laget.

2011-05-19 @ 10:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0